2010-10-09

house party @ flat 5







[ special thanks to Tom & Peter :) ]

Well, since I'm kind of blogging this one for Tom and Peter, and whoever that can't read chinese,
so I guess I'll type it in English with Chinese translation. (not all of them though.)


Still, this story happened in London.
故事還是一樣發生在倫敦。

My cousin, also my semi-tour guide, TOM ,
我的親戚,也算是我的導遊,湯姆,

took me to his friend Peter's house party.
帶我去他朋友披得辦的趴體,

on our way to Peter's place,
在我們往披得家的路上,

I saw Scooby-Doo...and his friends...

and at the undergroud station..
we saw a bunch of Lady GaGa fans...
我們看到一群女神卡卡粉絲....

one of them actually wore "DUCK TAPE".

cool...

and some pictures from the house party,
Peter 做了一些 英國當地人喜歡喝的調酒,好喝喔! 水果加很多 (個人覺得酒不夠濃就是了)
大部分都是Peter準備的,但也有很多都是他的朋友們來的時候會順便帶來的食物跟酒。
(多棒啊)

大家最懷念的快打炫風啊!! 我們這年紀的每個都會玩!!!
真的超懷念的,每個人都還記得怎麼尻招數出來最好笑了!!!

主辦人 Peter~永遠都在笑。

我在廁所看到這個快笑歪了,知道的人才會懂!!!

剛進來的時候看到白板上寫了這些東西,覺得滿有趣的,
上面綠色字是寫說:"如果你要吐的話,麻煩至陽台吐到馬路上。"
然後白板下面有放個"BIN",也就是垃圾桶。

再我要離去的時候剛好又看了一下白板,
不一樣了,我笑慘了。


照片不便多放了,比較私密一些 (羞)。



Thanks for the great party!

ending 來個喝瞎的人吧!!

他還有比讚喔!

No comments:

Post a Comment